Jangan Bagi Saya Susah Hati!..

Friday 11 May 2012

assalamualaikum..


salam jumaat..


pagi ni rasa macam datang 1 mood tuk buat segala kerja..tapi hati macam redup je..
ni gara-gara fikir hal semalam..
serius ok, saya x boleh susah hati!..kalau susah hati sikit, mula la rasa x sedap badan..dah macam nak demam pun ada.


semalam lepas makan nasi banyak pun rasa macam lapar..last-last dapat la penyakit pening + nak muntah!..saya x suka penyakit tu datang..
ingatkan sekali 2 je macam ni..tapi bila diperatikan balik, setiap kali saya rasa susah hati tu datang, macam ni la jadi nya.nak jadi cite juga semalam saya pergi makan appeton vitamin C tu..gara-gara selera makan dah hilang..walau lapar macam mana pun, dah xde selera nak makan..bagi la pizza depan mata pun, memang saya buat xtahu.. T_____________T
#seksa okeh dapat penyakit macam ni#


so, disebabkan makan vitamin C tu juga la buat badan ni rasa nak demam!..kenapa la ada je yang buat saya susah hati?..saya x suka dengan penyakit ni..boleh merana okeh!..
dah la bdan susah naik, bila susah hati sikit, nanti turun lagi..saya xmo kurusssss..
kalau anak 4 kurus macam ni okeh la kan..  phewww.. #tangan didada,mata keatas#
ha ha..gediksss..


pagi tadi nak kuar g keje salam ngan mak abh..then mak tegur napa tangan panas macam demam..alahai..jangan la buat saya touching..sob..sob.. #kena tegur pun dah touching#
touching sebab saya nak demam gara-gara susah hati.........................................


errrrrrrrrrrrrrrrr..dah la..stop dulu merepek ni..kang keje yang terbengkalai..
rasanya dalam catatan hari ni banyak kan saya guna keyword "susah hati"..
so, sila ambik pendekatan disini, Jangan Bagi Cik Mimie SUSAH HATI"..
ha haa..boleh ke macam tu?


okeh..sekian terima kasih.. ;-)







Post a Comment