CONTEST I LOVE MY PARENTS

Saturday 17 November 2012

assalamualaikum..

Ternampak pula ada 1 contest best dari salah sorang kawan blog sy ni join.. terus rasa hati nak join sama. Sebab contestnya yang menarik.


Ha, menarik kan?.. tentu korang pun sayang family korang. Tentu juga sy sayang mereka.
korang yang terbaca ni, meh la join sama contest ni.. :)

*harus wajib letak banner penganjur*

*Hadiah yang ditawarkan*
ohh, nak sangat-sangat..!

Gambar Family yang ingin saya tunjukkan :-

- Buat pertama kali sy dapat bergambar 1 family semasa adik konvo -

slogan : Saya sayang ibu bapa saya kerana 'kerana mereka, saya lahir ke dunia. Dan mereka lah juga nyawa buat sy ..Yang penting merekalah yang terbaik buat diri saya yang tiada penggantinya'. 



Tarikh tutup : 03 Disember 2012

7 comments

  1. best jugak segmen tu..
    tapiii..susahnya nak cri gmbo 1 family..:(

    ReplyDelete
  2. mesti best tpi nana x de gambar satu family .jadi x leh lah nak join akk

    ReplyDelete
  3. cik zaniff :
    -bestkan..ala, cari gmbar ngan mak ayh pun boleh je..

    Farhana :
    -nana join la sekali..kan ada gambar konvo haritu, boleh je letak..

    ReplyDelete
  4. mizsfatimah :
    -tQ.. :)
    meh join sama.. :)

    ReplyDelete
  5. tq sebab join...nantikan pemenang lg 2 hari saja lg..:)

    ReplyDelete
  6. waa,,bestnya..xsabar nak tunggu.. :)

    ReplyDelete