SEGMEN : AKU GILA BLOG

Thursday 28 March 2013

assalamualaikum/salam sejahtera..

harini 1 hari mood kelaut.. barangkali sampai ke laut china selatan kut.. nak taip entry sendiri pun malas.. ish..ish..ish.. apa la nak jadi kan.. time idea ada la, mood nak hilang.. so, dah alang-alang mood hilang, mari kita cari balik mood tu.. ;)

malam ni nak join segmen lain.. jangan laa pening masuk blog saya ye.. tengah menggila nak bersegmen balik.. 


macam biasa la..kalau rasa nak join sama, sila la click banner tu ye.. :)

jia minta nyatakan apa keistimewaan dalam blog kita ni sendiri :-
- kalau la saya sndiri, tak tahu la nak nilaikan blog saya ni apa keistimewaannya..  yela, kita yang menulis, tapi orang lain yang membaca & menilainya kan..
mungkin kalau pada saya sendiri, blog ni lebih kepada blog peribadi.. saya suka berkongsi tentang kehidupan saya, kehidupan seorang insan biasa & tunangan kepada seorang perwira negara.. macammana kita nak handle hubungan kita, hubungan perkenalan/percintaan jarak jauh.. berkongsi sedikit pengalaman yang telah dilalui.. sambil tu saya suka berkongsi tentang sesuatu tempat yang saya lawati.. kiranya macam tolong promote la camtu.. ^_*

- rasanya kawan-kawan lain yang dapat menilai setiap entry yang terkandung dalam blog ni.. :)

*kawan-kawan yang singgah, silalah beri pandangan anda ye..hehehe

kekerapan meng-update blog ni bergantung kepada keadaan..kadang-kadang sehingga 4 entry.. kalau sangat kesuntukan masa, mungkin dalam sehari 2 entry.. :)

setakat ni, blog ni di-edit sendiri & bergantung sedikit kepada tutorial yang ada..



kepada kawan-kawan yang lain, jom la kita join sama.. mana tahu, blog awk-awk yang terpilih.. ^_^

1 comment

  1. terima kasih kerana join segmen saya..:)slm kenal..

    ^^terima kasih dgn idea tuh.mungkin sy akan fikir2 kan utk lanjutkan segmen nie^^tq

    ReplyDelete