Terima Kasih Korang.. muuuuaaahhh..

Tuesday 16 April 2013

assalamualaikum & salam sejahtera..

rasa takut je nak buka fb tadi.. hehe.. takut kena serbu.. sekali tengok memang kena serbu dengan ucapan-ucapan mereka..

seriuss, sangat-sangat terharu.. sampai menangis sy dibuatnya dengan tak sengaja.. nasib la kat pejabat saya sorang.. terharu sangat-sangat dengan ucapan mereka.. doa mereka..

ni antara yang saya sempat printscreen.. saja nak buat kenangan untuk 1 hari nanti..

time saya prntscrn ni tak sempat balas komen dorang.. dah settle semua, baru balas.. =) 





perasan tak wish dari abg sdara saya, shamsul tu? dia cakap semalam besday yyng.. yayang tu nama pnggilan buat cousin saya.. yup.. besday kami sebelah-sebelah.. kelakar pun ada.. tapi cousin saya umur 26.. takdir Allah kan.. :) 



ni je yang saya sempat prntscreen.. ke nak saya printscrn lagi? hehehe.. tunggu la nanti ye kalau saya sempat..hehehehe

23 comments

  1. Selamat Hari Lahir akak., ^^ May Allah blessed you., semoga panjang umur, murah rezeki.. semoga berkekalan dengan incik tunang., hee

    ReplyDelete
  2. Happy Birtday dear..
    May Allah Bless you

    ReplyDelete
  3. selamat ulang tahun kak :) semoga bertambah sesuatu yg baik, bahagia dunia akhirat :))

    ReplyDelete
  4. happy birthday kak mimie ^^

    fae

    ReplyDelete
  5. selamat hari jadiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum.. opsss itula naper tak add is kat facebook ahak kalau tidak nak send ecard warna-warna dengan music sekali ada animated lahi, hmm Selamat Hari Lahir Sebagai Khalifah di muka bumi ini yea mimie? Semoga bahagia disamping orang yang disayangi serta keluarga sekalinnya. Dimurahkan rezeki dilimpahi rahmat yang menyelubungi.

    ReplyDelete
  7. dh cukup umo nih..hepy besday again..:)

    ReplyDelete
  8. welkam mimie :)
    nangis plak dia..chill!!! hikhik

    ReplyDelete
  9. lissa lalissa :
    -tima kasih dik..amin..amin.. :)

    zazamymoon :
    -tima kasih.. =)

    siti shahirah alimin :
    -amin.. tima kasih.. =)

    nurfaezah abdullah :
    -tima kasih dik.. =)

    adzairdawati makdara :
    -tima kasih makdara.. =)

    cik puan fadli :
    -xde 1 hadiah pun kak..hehehe

    normi nieza :
    -tima kasih.. =)

    muhammad noor firdaus :
    -w'salam.. alamak..tak tahu Is pakai nama apa kat fb..hehehe.. waa, kalau tak meraih gitu kan.. hehehe
    tima kasih is..amin.. =)

    puanzaniff :
    -hehe..ckup sangat..hik3..

    didiey :
    -hehe..terharu.. ^_*

    ReplyDelete
  10. Kakak dah tertinggal tak apa masih hari ini lagi kan... Happy birthday Mimie:)

    ReplyDelete
  11. kakzakie :
    -hehehe..masih lagi dalam tarikh 16 april kak.. tima kasih.. =)

    ReplyDelete
  12. Oh..birthday Mimie ke hari ni.

    Selamat Hari Lahir Mimie.. Semoga Allah sentiasa merahmati kehidupan Mimie ye

    ReplyDelete
  13. Akakkk :(
    Sorry lambat wishhh..
    eiqa pun jarang2x bukak fb daa..
    Selamat hari lahir kak..
    Sayang akak !!

    Semoga berjaya dalam hidup dan akhirat kak..

    ReplyDelete
  14. kniedaz :
    -tima kasih kak.. :)

    isabel diaz :
    -tima kasih ALS.. :)

    ainim suju :
    -ye kak, besday saya.. :) aminn, tima kasih kak.. :)

    eiqa almond :
    -aloh3.. xpe, akk pham.. eiqa bz kan.. mekasih ieqa.. :)

    ReplyDelete
  15. nurul aini :
    -bertuah? sikit2 je..hehehe
    setahun sekali je merasa..hik3

    ReplyDelete
  16. banyak nyeww.... best kan. hehe..... saya dulu pon buka fb ramai yg wish tapi saya rasa mimie lagi ramaii.. fb saya pon tak ramai sgt pon friends. hehe..

    ReplyDelete
  17. ayuejean :
    -mekasih.. =)

    maria menado :
    -hehe.. ramai ke tak ramai, tak kisah maria.. cuma rasa terharu kalau ramai yng wish kan.. ;)

    ReplyDelete