Review : Majlis Persandingan [Part 2]

Sunday 17 November 2013

Assalamualaikum, selamat pagi..

sambung review lagi.. ehhh, ada rupa review ke?? gambar pun tak banyak dalam simpanan. yang banyak kat OP.. kat kamera sendiri sikit-sikit je..


tak ingat masa ni happy kenapa. en.suami dah buat muka dah..haha..

ada 1 cerita masa majlis sanding ni. haritu banyak kali tanya en.suami, nanti sapa jadi pengapit dia. dia cakap adik dia. tapi hati saya dah was-was ni. betul ke.. yela, saya kan dah kenal dia lama, tentu juga saya tahu suami saya tu camne.

sekali masa nak majlis sanding, pengapit lelaki takde!.. hambek. kalut jangan cakap. last-last adik saya yang lelaki tu jadi pengapit bidan terjun.. Ya Allah.. en.suami, en.suami.. boleh pula dia tak inform awal yang adik dia x bawak baju semua tu..

nasib la adik saya yang tentera tu balik tau. sungguh!.. kalau x, tak tahu la macam mana. kebetulan adik saya tu dah pakai smart-smart, memang kena tarik la jadi pengapit. yang adik saya lelaki lagi sorang tu saya suh dia pegang kamera, sekali dia tolong orang dapur.. =.=

aduhai.. sabar-sabar.. 

dengan orang kompangnya bising sebab dah lambat. eh.. saya bagitahu pihak lelaki awal tau.. mana nak tahu dorang lambat time tu.. xpelah.. dah lepas pun majlis saya tu. cuma perasaan tak puashati tu tetap ada. sebab kalut tak beringat kut. =.= sedih kita..

biasalah.. majlis kawin mana-mana orang pun tetap akan kalut.. ye dok?? cuma pengantin kena la cool.. kalau tak, mau tergolek, tertonggeng sana sini..haha



gambar ngan family my husband. i'm not sure why this pic blur macam gini.. huaaaaaa... tapi ni gambar dari kamera sendiri.. hope dari OP ok la.. sayang kan bila tengok pic blur.. =.=


okay.. nasib pic ni okay.. pic with my mother in-law ngan my brother in-law (adik ipar).. adik en.suami yang di sabah tak balik lagi time ni.. then along en.suami pun xde.. jadi m.i.l ngan b.i.l je yang ada..


my lovely family.. kami adik beradik muka lain-lain.. haha.. tak tahu la napa.. yang tentera tu belah kiri. bawah abah. yang ppuan tu yang bongsu. then yang bawah saya tu second last.. kami 4 beradik.. ^_^

ni la keluarga lengkap saya.. =) alhamdulillah, adik yang tentera tu last minute dapat balik. means hari jumaat baru tahu. balik-balik hari kenduri kena jadi pengapit abang ipar.. hehe


my lovely mum & dad.. and my husband.. lengkap kehidupan saya.. doakan lepas ni saya dikurniakan zuriat yang soleh & solehah ye.. ^_*

haaaa, ni la rupa baju kebaya songket saya yang korang nak tengok tu.. macam xde gambar sorang-sorang dari sudut depan la.. ni je yang ada..



selit sikit gambar adik ni.. ngan gf dia.. balik ngan gf tu.. hehe.. 

ok la.. dah xtahu nak tepek gambar apa. nanti saya sambung review lagi ye.. ;)

mekasih sebab sudi singgah & komen entry saya.. =)

34 comments

  1. Replies
    1. alhmdulillah.. sekali seumur hidup cik nor.. :)

      Delete
  2. syukur la majlis akhirnya berjalan ngan lancar kan kak ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah walaupun ada part2 macam kelam kabut.. hehe

      Delete
  3. alhamdulillah...tahniah..teringat 4 thn lepas...kalut juga time kenduri tu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekasih..kalau hadapi kenduri besar, memang kalut kan sis.. ;)

      Delete
  4. wah siap bawa balik calon lagi.hihi
    selamat pengantin baru

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekasih ciksu.. ;)
      time ni la nk kenalkan calon..hehe

      Delete
  5. merah menyala . cantik dgn kombinasi putih . tu adik bawa gf , mak x suruh kawin cepat ker ... heheheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. adik baru je bape bulan kenal ngan kawn tu..kena stabilkan kehidupan & hubungan dulu..hehe
      merah nyala my fav.. ;)

      Delete
  6. semoga berbahagia ya..sy bila la nak naik pelamin ni huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekasih.. sabar ye itah.. pasti ada kebahagiaan tuk itah juga.. :)

      Delete
  7. Alhamdulillah . Semoga bahagia ke akhir hayat , dunia dan akhirat (:

    ReplyDelete
  8. tahniah.. moga berbahagia selalu :)

    ReplyDelete
  9. seronok tgk gmbae kawen mimi..xjemu mata memandang ^^

    ReplyDelete
  10. Majlis sara pun kalut... Semua dok refer pd perantin.. Walhal dh bg task memasing... Aigo.. Later sara update.. Hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan.. sampai masanya, pengantin dicari.. sabar aje la..

      Delete
  11. ha2.. sweet lea mimi hepi sebab apa tu.. che abe dah tenung2 tuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah la kak.. dah penat, tak ingat duk hepi kenapa.. dia mmng camtu.. asik duk tenung je..

      Delete
  12. adek g amek gambar orang kat dapur kot .. ngehngeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. xde pun.. dia dok tolong orang serve makanan.. =.=

      Delete
  13. gf adik tu minah perang ker? hihi...makin gelap wajah adik mimie tu yea....

    ReplyDelete
    Replies
    1. xla.. kawan tu baru hbis belajar poli katanya.. tp sebaya.. ha'ah kak.. mkin gelap.. duk pula kat ceruk sana..

      Delete
  14. amin...moga dikurniakan zuriat yg soleh, dan solehah.. :)

    sporting family mimie...

    ReplyDelete
  15. hiks... mesti kelam kabut kan nak cari pengapit terjun.

    ReplyDelete
  16. Tkut jd mcm tu jgk nnt..huhuhu.cane ni mimie :p amboi...blik gan gf.xlme ka tu jwab yer

    ReplyDelete
  17. hahaha.. nasib baik ade yang nak jadi pengapit bidang terjun.. kalau takde langsung.. mau haru jugak jawabnye..

    ReplyDelete