Disney Encyclopedia

Wednesday 22 January 2014

Assalamualaikum & selamat pagi.

sekarang tengah xde masa je nak cari bahan story kat blog.. mood pun tengelam timbul. kat pejabat pula sekarang kena tumpu pada kerja.

okay la.. daripada blog tak terisi, jadi saya korek la dalam lappy ni apa bahan yang ada. haha!..
semalam saya share tentang bahan bacaan yang menjadi koleksi simpanan saya.. ni nak share lagi tentang bahan bacaan yang saya suka kumpul juga.

ni buku pertama yang dibeli. tak silap harganya Rm 29.90 je. murahkan? ada orang promote kat opis. so rembat la 1. berkenan dengan kandungan dalam dia yang menarik. gambar haiwan pun nampak real je. kalau kat luar tak sure harga dia berapa.

harga sama macam masa first time beli. ada orang promote kat opis juga. dek kerana minat, beli je la.. sebab gambar dalam cantik. haha. sekarang dah takde pun orang datang promote lagi. kalau ada nak juga tambah koleksi.

ni namanya bahan bacaan untuk anak anak saya yang bakal ada.. hahah.. over kan beli awal awal. actually pernah terbaca kat blog kak fizalinolie yang dia belikan buku tuk alia start dari awal lagi. dari alia kecik lagi kan kak? sebab nanti bila alia besar dah banyak buku tuk dia.. :)

so, ni salah 1 langkah saya buat. sebab tu la nak sangat ada mini library.. hihihi..
hope pasni bila dah tahu ada bby in my tummy, boleh la tambah koleksi bacaan lain.. ;)



autopublish

14 comments

  1. bagus tuu mimie...pastu dah ade anak nnt mesti penoh dinding tampal dgn poster plak...heheheh..

    ReplyDelete
  2. bagus ada koleksi mcm nie berguna nie satu hari nnti

    ReplyDelete
  3. Comel jek bukunya.. budak2 mesti suka

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum mimie, hehe. comelnya buku.

    ReplyDelete
  5. Bagus tu, Beli awal-awal untuk bakal anak ;-). Nanti kena cepat-cepat dapat anak yea..

    ReplyDelete
  6. wah bagus mimie, persediaan awal esok dah ada anak senang... dah complete... inilah yang dikatakan hobi yang bermanfaat...

    ReplyDelete
  7. comelnyaaaa....menarik perhatian utk dibaca :)

    p/s~~didiey suka hijau..hihi..owh ye! lupa nk ckp, didiey suka background blog mimie ni..bertukar jugak ea..hehe

    ReplyDelete
  8. Baby in ur tummy?hihi.amin..mudah2an.kumpul la dlu ye bku2x utk future ;)

    ReplyDelete
  9. Bagus2.. start kumpul dari sekarang kan mimie.. psst ~ dah ada isi ke nie.. =D

    ReplyDelete
  10. Comelnya, jangan kata budak. Saya pun rasa ingin saya nak baca. Hihi.

    ReplyDelete