Koleksi Kad Raya 2014 Dari Rakan Blogger

Wednesday 3 September 2014

Assalamualaikum.. Salam 1 Malaysia..

Dah habis raya baru nak update pasal kad raya kan.. Takpelah.. Walaupun dah lama terima, saya je yang tak sempat nak buat entry ni. sebab kad ni dihantar di alamat Ipoh. Saya tak berani nak bagi alamat kat kem tu. Sebab takut tak sampai 1 hal. Lagi 1 hal sebab orang lama lock petisurat nya. Pastu tak tinggalkan kunci. So, mana-mana yang saya terima di alamat Ipoh ni, lewat sikit la saya buat entry penghargaan ni ye..

Maaf sesangat pada pemberi. Takut nanti tertanya-tanya. Tapi rasanya memang tertanya-tanya pun kan.. maaf ye.. tak disengajakan..

Terima Kasih ya.. Dari +Hafiza AizZawa  a.k.a Me y la Memoria


Terima kasih.. Dari +Dunia sebenar Shida a.k.a duniashida.com

Terima kasih.. Dari kak fuza musa a.k.a fuzamusa.blogspot.com

Terima kasih.. Dari cik akak a.k.a sweetyzhanieyz83.blogspot.com




 Terima kasih semua.. setakat yang saya perasan 4 kad ni la.. ke ada kawan lain yang beri tapi saya tak tempek sini? if ada bagitahu ye.. nanti saya cari sampai jumpa.. hehe


21 comments

  1. ada jugak kad raya. akak langsung takde. hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. sy pun tak sangka blh dapat smpai 4 tahun ni.. :)

      Delete
  2. wahhh ade jugak org gune kad rye lagi kan?? iggt dah pupus da,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. kad raya kan memberi nostalgia pada yang menerima.. :)

      Delete
  3. Tahun ni ana dpt 7 kad raya dari 7 org rakan blogger. Kak fiza salah seorangnye. Hehe

    ReplyDelete
  4. Seronok kan dptkad dri blogger

    ReplyDelete
  5. salam. sy pun belum sempat update kad raya dari blogger lagi huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe.. update slow2 sbg kenangan bila dah update nti.. :)

      Delete
  6. Replies
    1. alhamdulillah kak.. sebagai kenangan sebagai blogger.. :)

      Delete