Clearance Stock - Tasbih AzZahra

Saturday 1 August 2015

Assalammualaikum.. Selamat Pagi..

Nak tanya, ada tak sapa sapa yang nak order tasbih ni?? Saya nak clearkan stock manik tasbih ni.. Saya jual murah murah je.. Bukan saya nak clear stok bahan tau. Means nak clear stock tasbih yang dah siap dibuat. Tapi sekarang belum buat lagi la. Hehe.. Cuma kalau ada yang nak. Saya buatlah..



Mana tahu ada kawan kawan yang nak buat pape majlis, mungkin kurang bajet.. Kiranya dapatlah saya bantu.

Kenapa nak clear?? Saya taknak manik ni rosak macam tu je. Lagipun haritu beli sebab ingat adik buat bisnes boleh jalan.. Tapi macam xde sambutan. And then ingat nak bagi pula pada majlis aqiqah zahra, xde buat goodies. So terperam je la gitu.

So sesiapa nak boleh contact wsap/telegram saya ye. 011-2418 1178



Tasbih pendek : 33butir
Tasbih panjang : 100butir

Warna : Pelbagai warna..




Nota : takut juga zahra termain manik termasuk mulut je..

6 comments

  1. Terbaik2..semoga murah rezeki

    ReplyDelete
  2. Comel2 tasbih yg mimie buat..insyallah msti da org nak bli tu

    ReplyDelete
  3. semoga dimurahkan rezeki anak dan keluarga dlm berbisnes ni kak :)

    ReplyDelete
  4. cantik manik nyer mimie...
    berkilau!

    ReplyDelete