Abang Apa Salahku?

Thursday 7 January 2016





Buku ini didedikasikan khas buat suami serta isteri yang bakal dan sedang melayari bahtera perkahwinan. Sesungguhnya setiap pasangan mengimpikan perkahwinan yang kekal bahagia selamanya, namun gelora dan badai yang datang tanpa diduga tidak mampu diharungi tanpa kekuatan mental dan fizikal daripada suami dan isteri. Wahai suami… kamu adalah pelindung utama buat isteri. Wahai isteri… kamu adalah inspirasi kejayaan dan kebahagiaan buat suami. Suami dan isteri adalah gabungan dua insan yang bersatu dengan akad yang suci.
Kisah-kisah inspirasi di dalam buku ini dapat membuka mata suami dan isteri supaya menghargai pasangan masing-masing yang sanggup susah dan senang bersama buat sekian lamanya.

Abang, Apa Salahku?   
                                  
Catatan 1
Seandainya Saya Jatuh Cinta Lagi      
    
Catatan 2
Cinta Wanita Paling Jelita   

Catatan 3
Berkahwin Tanpa Memandang   
 
Catatan 4
Pernikahan Pertama dan Kedua 

Catatan 5
Rombongan Gadis Melamar Suami Saya 

Catatan 6
Kebanggaan Seorang Isteri 

Catatan 7
Seandainya Saya dan Suami Bercerai 

Catatan 8
Suatu Pertanyaan untuk Kaum Adam
Saat Cinta Berpaling Daripadamu 

Catatan 9
Saya Tidak Mahu Cemburu 

Catatan 10
Ketika Cinta Berpaling Daripadamu 

Catatan 11
Suami yang Menyebabkan Saya di Sini 

Catatan 12
Saya Mahu Dia yang Membuat Pilihan 

Catatan 13
Terbang dengan Sebelah Sayap 

Catatan 14
Lagu Kelabu 

Catatan 15
Label Baru Seorang Isteri 

Catatan 16
Sebab Aku Berhak Bahagia
Detik Kecil yang Mengesankan 

Catatan 17
Hal-hal Sederhana yang Dirindui 

Catatan 18
Dua Kali 24 Jam 

Catatan 19
Dua Pasangan Suami Isteri 

Catatan 20
Ibu 

Catatan 21
Selepas 11 Tahun 

Catatan 22
Perbualan Pagi di dalam Kereta 

Catatan 23
Cinta Tidak Sempurna 

Catatan 24
Hari Pertama Memandangmu 

Catatan 25
Wanita Istimewa dalam Hati Abg Agil

Untuk maklumat selanjutnya, boleh lihat disini >> Abang, Apa Salahku? <<

1 comment

  1. Mcm Sdih pula..nanti bila baca meeting mnglir air mata.huhu

    ReplyDelete