Baju Readymade Untuk Raya.

Tuesday 24 May 2016

Assalammualaikum.. Hi..

Baju Readymade Untuk Raya | Sebelum tidur update blog sikit. Tak sempat nak blogwalking harini. Bizi dengan kerja kat rumah.

Cuma niat nak war-war kan je. Di Instagram khadijah_wardrobe sekarang dah sentiasa terupdate dengan pelbagai pilihan stok baju untuk raya. Kalau nak pakai sebelum raya pun boleh. Mana tahu, jadual berbuka puasa dah sampai, undangan berbuka sana sini kan. Nak pakai baju baru, boleh la terjah IG saya. Mana tahu ada yang berkenan dihati kan?





Ada juga set combo. Set combo ni set untuk ibu dan anak. Tapi cepat sangat kehabisan stok tau. So, kalau nak order, then masih ada stok, kenalah cepat-cepat order. Hihi.. Sebab saya tak boleh nak booking.

Kalau taknak membeli sekarang pun takpe. Tapi kalau terniat nak beli akan datang, boleh la singgah IG saya ye. Kalau risau terlupa ig saya, boleh la follow dulu. Tanpa paksaan.



Harga in shaa Allah, harga tetap & harga terendah yang saya bagi. Jadi, sudi sudi la ye singgah. ;)

2 comments